17.12.08

Nel Picu Los Cecheros.

Martes 16 d'Avientu.

El tiempu ainda nun meyora n'Asturies anque comu'l Puertu Payares ya nun ta zarráu xubo a prebar suerte...



La borrina atapez les montañes, nun se ve un res nel Brañiḷḷín dementres un vientu xelador da-y formes estrañes a la ñeve.





Foqueando pasu ente pasu, con rixu algamo los 2.029 metros d'altor de la cume del Picu Los Cecheros arrodiáu por pantasmagóriques formes...



Na soledá de la cume siento na cara la xabaz fuercia de la naturaleza que malpenes dèxame alendar y güeyar los perguapos paisaxes de la Cordelera Cantábrica.





Darréu, con cudiáu baxo esnidiando cegaratu pola total falta de visibilidá que nun me dexa güeyar más llueñe de les mis tables.

Ainda nun se comu aporté hasta'l coche empobináu pola nublina.

Foi un bon día d'actividá.

Otru más...

7 comentarios:

M.Eugenia dijo...

Vaya pasada...creo que voy a empezar a subir montañas aunque solo sea para hacer fotos, lo de bajar.... en trineo.
Besos

Duba dijo...

...a veces creo que soy demasiado monotemático con lo de subir y bajar montañas, en la vida hay otras muchas cosas y tú si que sabes disfrutarlas, M.Eugenia.
Besos.

Anónimo dijo...

Valla dos. Lo que verdaderamente ye importante, ye salir de casa, no quedar apoltronau en el sofa. Como dice la mi hermana, ya quedaremos en casa cuando tengamos 100 años.

M.Eugenia dijo...

¡¡¡Alaaaaaaaaaaaa Dubaaaaa!!... que se te ha metido la niebla en el cerebro.... que tú disfrutas de un millón de cosas.... ya te dije en algún post, que te podía dar por el surf.... jejejjeje... porfa porfa..
Besitos wapo.

Duba dijo...

No descarto lo del surf para un futuro. Igual empiezo poniéndome mechas rubias en la melena.

M.Eugenia dijo...

Que nooooooooooo, mechas noooooo, definitivente, o ha sido la niebla o estas así desde que me imaginaste con madreñas....
Besos wapo.

Tui dijo...

Pero como a un tío como tú, con una mente tan oxigenada..(de oxígeno..no de agua oxigenada) también le da por lo del "idioma patrio"...¿Por qué nos empeñamos en complicarnos tanto la vida?..si te gusta la libertad como me consta...no entiendo lo de ponerte y ponernos grilletes a todos usando lenguas ¡preciosas todas! pero que no hecn más que limitarnos, aislarnos y empobrecernos, al no darnos más prespectiva que la de mirarnos el ombligo...se nota que no vives en una CA, en la que, ...como antes hicieron otros con el castellano..ahora, igualando su despotismo... nos impone..por narices en mi caso ..el gallego y te lo dice alguien que adora Galicia..pero, el mundo es demasiado grande y hermoso..como para volovernos todos "aldeanos", en pos de no se que reivindicaciones absurdas...¡me ha encantado tu bog, que suerte tienen tus ojos de ver en directo, lo que muestran tus fotos..