5.3.11

Güei nun hai montañes.


Güei llevanteme sero. Taba escosáu d'una selmana de prieses continues: Trabayu, escuela, exámenes, telemark...entainando a toes hores.

Punxi un par de llavadores, recoyí una casa que taba fecha un corripu, apinada de coses perdayures. 

La ñeve nes cumes, les flores nel práu y nes ciruelares; xunen l'iviernu que cuela cola primavera que torna.






























Y yo caleciendo baxo un sol prestosu, espurrí el mio cuerpu escosu dementres oyía músiques qu'aselen l'alma.



Non, de xuru que güei nun foi un día pa xubir a les montañes.

2 comentarios:

brojos dijo...

No estoy familiarizado con el bable, pero tiene una sonoridad hermosa, como tus flores de primavera. Yo ayer casi me descalabro en el Roldan con Pablo, tal vez hubiera sido mejor disfrutar de las flores...(no fue nada un retorcijón de cuello.
Un saludo

vitor dijo...

Güei tocoume a mi esnidiar la ruta que ficíste ayer. Con esti solín, da gustu facer lo que sea.
Un abrazu, collaciu.