1.5.11

Nerviosu.


Esta selmana'l mio collaciu Dañel Vallina convidóme a pone-yos unes semeyes nes Octaves Xornaes de Montaña del so grupu Ibice-Cuadonga d'Uviéu.

Falar en públicu ye daqué que nun me presta un res. Abúltame que nun tengo coses afayadices de les que fala-y a la xente y póngome pernerviosu.

Pero por un bon collaciu hai que facer un esfuerciu. Poro, díxi-y a Dañel que sí, que diba.

Escoyí una tema que nos caberos años tienme llocu y ablucáu: Falé-yos y púnxi-yos semeyes d'esos viaxes que faigo llueñe "esnidiando ayuri" y conociendo cultures estremaes.

Y lo meyor ye que me prestó asgaya. Arrodiáu de bona xente tou foi cenciellu.

 





6 comentarios:

Anónimo dijo...

Ya me han dicho que triunfaste en la conferencia, pasar de 30 personas de público hoy en dia en una charla de montaña es un éxito pq todos los días hay algún txapas contando algo sobre sus viajes. Me alegro por ello. De todas formas si solo fueran todos tus fans del blog seguro k lo duplicarias.
Sigue asi DUBA.
Un abrazo, AITOR

Xabi dijo...

Kaixo Duba!!

Que pena no haber ido a tu charla, no creo que te pusieras muy nerviosu, porque con la palabra eres igual de crack que con la pluma o el talón libre, 1 abrazo!!

la sacabera errante dijo...

Munches gracies neñu.

Duba dijo...

Aitortxu... uf... no sé quién sería tu fuente, ¿tal vez yo?...si así fuera creo que me dejé llevar por el entusiasmo que me produjo la sidra después de la proyección: Ni triunfé, ni eran 30.... pero, que importa, me lo pasé genial....

Duba dijo...

¡Xabi... tú si que sabes levantar el ánimo!... eskerrik asko.

Duba dijo...

Les gracies tengo que te les dar yo a ti Dani....