28.6.09

Les Solombres.


Hai ya pocu mas d'un añu que tuviera esquiando peles prestoses montañes del norte d'Irán.

Agora coles terribles noticies qu'aporten dende ellí darréu les eleiciones, les imáxenes, les alcordances tornen nidies.

Foi un viaxe ablucante. Un de los meyores que fixera enxamás.

El pueblu persa ye cultu, refináu, tremáu de xente afalagador, tierra de poetes y músicos, de hestories vieyes y cultures estraordinaries, y poro, foi ainda mas incomprensible a los mios güeyos l'atopame per tolos llaos coles "solombres"....






Nun hai duldes: Les relixones son un preséu qu'afuega la llibertá de los pueblos y mos empobinen al fanatismu y al atrasu.

4 comentarios:

mon dijo...

Muy bueno Edu. Tu lo dices bien claro. TODAS las religiones son un candado a la libertad.
Muy bueno tronco.

Duba dijo...

Sí Mon. No quiero imaginarme como sería nuestro país si gobernara Monseñor Rouco Varela.
Abrazos.

brojos dijo...

Yo tuve la suerte de hacer unos buenos amigos iraníes en Manchester y comparto tu opinión, el tema ye que una cosa son las personas y otra muy distinta sus gobernantes, estos o son tiranos, o son oportunistas, o son ambas cosas....o dimiten en un plis....
Saludos

M.Eugenia dijo...

Que fotos mas impresionantes,una de las primeras sensaciones que tuve en Irán es que vivían en un luto constante, menos mal que el hábito no hace al monje y la gente no tiene nada que ver. Sobre las religiones y fanatimos ya sabes, son el opio del pueblo, que pena.
Besos